Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

WellnessZone.cz | November 21, 2017

Scroll to top

Top

Bez komentářů

Posilte svou imunitu saunováním

Posilte svou imunitu saunováním
Publikováno 26/03/2013

 

Imunitu je možné posilovat různými způsoby. Velmi příjemným způsobem je saunování. Nejenže si zlepšíte imunitu, ale rovněž si příjemně odpočinete.

 

O posílení imunity

O posilování imunity by měl usilovat každý. Díky němu budete zdravější a váš život se stane plnohodnotnějším.

A jak sauna pomáhá v posílení imunity? Během pocení se naše tělo zbavuje toxických látek a dalších škodlivin. Po potící fázi následuje ochlazení studenou vodou. To vede k otužování jedince a jakékoliv otužování rovněž napomáhá k posílení imunity. Otužilý člověk není tolik náchylný k různým onemocněním. A vždy je lepší předejít nemocem než je léčit.

Celkově je pro zdravého člověka šok způsobený přechodem z teplého prostředí (potírny) do studeného (ledový bazének či ledová sprcha) velmi příznivý a posiluje zdraví. Ovšem u některých nemocí, především souvisejícím se srdcem, by se lidé měli sauně vyhnout.

Posilování imunity prostřednictvím sauny je vhodné pro lidi, kteří trpí často onemocněním horních cest dýchacích. Máte-li však kromě nedostatečné imunity jiné zdravotní problémy, je na místě vhodnost saunování probrat s lékařem.

 

Minerály, které je třeba doplnit po saunování

To, že během saunování vypotíme velké množství tekutin, je zřejmé, ale někteří nevědí, že společně s tekutinami odchází z těla také minerály a vitamíny. I ty je nutné doplnit. Doplňte je formou vhodných tekutin. Pro tyto účely se nejlépe hodí minerální vody, ovocné šťávy, ale i polévky. Na trhu najdete i různé potravinové doplňky, které vám s doplněním minerálů a vitamínů pomohou.

Tekutiny a minerály však doplňujte až po sauování. Při něm není vhodné nic jíst, ale neměli byste ani pít, a když ano, pak v menším množství.

Přidat komentář