Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

WellnessZone.cz | November 21, 2017

Scroll to top

Top

Bez komentářů

Jídelníček pro odkyselení organismu

Jídelníček pro odkyselení organismu
Publikováno 04/05/2014

 

Odhodlali jste se hubnout a nedaří se vám to? Pokud se vám zdá, že dodržujete vše, co hubnutí podporuje, je třeba hledat chybu jinde. Často je problém překyselený organismu, který vám brání v hubnutí. Co to znamená a jak se s překyseleností poradit?

 

Překyselení a její dopady

Zdravý organismus má lehce zásadité prostředí. Stále více lidí má však potíže s překyseleným organismem. Na tomto stavu se podílí mnohé rizikové faktory. Jsou jimi příjímání většího množství kyselinotvorných potravin (maso, mléčné výrobky, vejce, cukr, umělá sladidla, káva, léky alkohol atd.), nedostatečný spánek, špatné dýchání, smog, stres a napětí a další negativní faktory.

Překyselení organismu se projevuje únavou a ospalostí. Celkově dotyčný člověk pociťuje, že má méně energie. Dalšími příznaky může být i obezita, alergie, zadržování vody v těle, nespavost, kožní onemocnění, nízký krevní tlak, obtížné polykání atd.

 

Jak odkyselit organismus

Nechcete mít překyselený organismus? Nejdříve si zjistěte, jak na tom jste. Je to jednoduché. Stačí si v lékárně koupit lakmusové papírky, jež ponoříte do sklenice s močí. Podle PH se papírek změní a vy podle barevné škály na krabičce zjistíte, jestli máte překyselený organismus.

Pokud ano, zaměřte se více na konzumaci zásadotvorných potravin. Patří mezi ně hlavně ovoce, zelenina, ale také tofu, brambory, čerstvé kuchyňské bylinky, kvalitní oleje atd. Důležité je i dodržovat pitný režim. Pijte méně černého a zeleného čaje. Překyselují organismus.

Vhodné je také do svého životního stylu zařadit sportovní aktivity. Pokud se necítíte na sport, alespoň pravidelně choďte na procházky.

 

Přidat komentář